Wniosek o informację publiczną należy złożyć pisemnie:
na adres Urząd Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo,
osobiście w sekretariacie (I piętro pokój numer 8),
na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
za pośrednictwem platformy ePUAP.
Jako adresat wniosku winien zostać wskazany Urząd Gminy Braniewo.
Wniosek musi zawierać:
treść żądania, pozwalającą na ustalenie, jakiej informacji wnioskodawca sią domaga;
wskazanie kontaktu do wnioskodawcy, umożliwiającego organowi przedstawienie wnioskodawcy reakcji na jego wniosek (np. adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej).
Wniosek nie musi zawierać uzasadnienia.
Wnioskodawca posiada możliwość wyboru:
formy i sposobu wniesienia wniosku o udostępnienia informacji publicznych;
zakresu informacji (dokumentów), których udostępnienia oczekuje;
sposobu i formy udostepnienia informacji publicznej.
Powyższe kryteria, co do zasady wiążą organ, z zastrzeżeniem art. 14 udip.