Urząd Gminy w Braniewie informuje, że w ramach ogłoszonego naboru Cyfrowa Gmina ,,Granty PPGR-wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym" zgodnie z nowymi wytycznymi Gminy mają obowiązek zweryfikować poprawność złożonych oświadczeń. W związku z tym proszę o dostarczenie dokumentów:
1. potwierdzających pracę krewnego w linii prostej dziecka w zlikwidowanym PPGR i zamieszkiwanie w miejscowości lub gminie objętej PPGR (świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie, książeczka ubezpieczeniowa lub inne dokumenty będące w Państwa posiadaniu),
2. potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej (akt urodzenia i akt ślubu rodziców z których wynikają imiona i nazwiska poszczególnych osób),
3. potwierdzających zamieszkanie na terenie Gminy PPGR (dotyczy osób nie zameldowanych a zamieszkałych na terenie Gminy Braniewo np. umowa najmu mieszkania).
Aby potwierdzić powyższe informacje osoby te proszone są o niezwłoczne dostarczenie w/w dokumentów do Urzędu Gminy w Braniewie, ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo (pokój 14a - 3 piętro) do 3 grudnia 2021 roku do godziny 15:00.