Wizyta w GOPS, z okazji Dnia Pracownika Socjalnego.
Granty PGR
Urząd Gminy w Braniewie informuje, że w ramach ogłoszonego naboru Cyfrowa Gmina ,,Granty PPGR- Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” zgodnie z nowymi wytycznymi Gminy mają obowiązek zweryfikować poprawność złożonych oświadczeń. W związku z tym proszę o dostarczenie dokumentów:
1. potwierdzających pracę krewnego w linii prostej dziecka w zlikwidowanym PPGR i zamieszkiwanie w miejscowości lub gminie objętej PPGR ( świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie, książeczka ubezpieczeniowa lub inne dokumenty będące w Państwa posiadaniu),
2. potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej ( akt urodzenia i akt ślubu rodziców z których wynikają imiona i nazwiska poszczególnych osób ),
3. potwierdzających zamieszkanie na terenie Gminy PPGR ( dotyczy osób nie zameldowanych a zamieszkałych na terenie Gminy Braniewo np. umowa najmu mieszkania).
Aby potwierdzić powyższe informacje osoby te proszone są o niezwłoczne dostarczenie w/w dokumentów do Urzędu Gminy w Braniewie, ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo (pokój 14a - 3 piętro) do 3 grudnia 2021 roku do godziny 15:00.
Wszelkie informacje uzyskają Pastwo pod numerem telefonu: 55 644 03 25.
Oświadczenia, których nie uda się poprawnie zweryfikować nie zostaną objęte naborem.
Nowe wytyczne dla osób biorących udział w naborze ,,Granty PPGR-wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".